Menyimpan dan Dilindungi

Surat Tidak Rasmi Buat Jodoh ku...

Encik Jodoh B. Takdir....
Surat Tidak Rasmi Untuk Awak.
ENCIK JODOH BIN TAKDIR
No:26, Jalan Hati-hati,
Taman Kembang Kuncup,
Negara Temu Jodoh.

19 April 2016.

Assalamualaikum, Bakal Jodoh...

Apa khabar jodohku? Awak baik-baik je kan ? saya kat sini tak dapat lelapkan mata. Jadi apa salahnya saya tulis surat ini untuk awak, Walaupun saya tahu samada saya perlu layangkan surat ini di awan biru atau layarkan ke lautan biru dengan harapan satu hari nanti isinya sampai kepada awak.
 
Awak, ini mengenai soal hati... tapi apa yang saya impikan di pengakhiran hari-hari tua nanti, saya mahu bersama-sama awak menghabiskan masa bersama... ada wajah awak.. .ada gelak tawa awak... senda gurau awak... pasti bahagia kan awak ?


Jodohku... saya rindu awak... bila kita akan bertemu ? begitu banyak pekara yang ingin saya ceritakan kepada awak... begitu banyak pula harapan saya untuk nantikan nasihat-nasihat awak. Hati ini ada ruang kosong buat awak, Dan hati ini tak sabar menanti kehadiran awak yang akan membalut dan menyembuhkan luka dihati saya.

Sayang, bersiaplah awak untuk mencintai saya secara tulus dan mahu menerima segala kekurangan saya. Sentiasa bersama saya dikala saya kesusahan dan kesedihan... jangan merasa sepi kerana saya disini masih menanti dengan penuh kesabaran... saya yakin awak adalah orang yang penyabar.. :)

Jodohku, jujur saya sangat rindukan awak...
Tapi saat ini belum masanya kita bertemu... kerana perjalanan kita masih panjang dan masih banyak sesuatu yang harus saya lakukan... tapi saya akui... saya sangat takut untuk menyayangi seseorang itu jika dia bukanlah jodoh saya... cukuplah sekali.. hati ini terluka.. kerana saya tidak sanggup menanggung kekecewaan itu...

Ingatlah sayang.. saya selalu ada untuk awak... untuk itu jangan pernah awak merasa sendiri dan sepi... semoga kerinduan ini akan terjawab... seiring berjalannya waktu...
salam hormat dan sayang saya buat awak.

Semoga Allah memberkati dan meredhai kita berdua...
 
In sha Allah...


Yang Menanti,
tulang rusuk awak^_^
-Cinta dan kehidupan itu terlalu berharga untuk di hancurkan-









1 comment:

Unknown said...

Jodoh sesat jauh .. Kembali lah kau di pangkuanku.. Hahaha insyallah jodoh tu ada . cepat atau lambat jer.. Harap bersabar yer..