Menyimpan dan Dilindungi

Maafkan Saya.



Awak
Maafkan saya sebab sakitkan hati awak
Maafkan saya sebab tak jaga perasaan awak
Maafkan saya sebab tak memahami awak
Maafkan saya sebab tak mampu menjadi 'kekasih' yang mampu bahagiakan awak
Maafkan saya sebab menjadi 'kekasih' yang tak sempurna untuk awak
Maafkan saya sebab  sebab tak mampu menjadi ' kekasih' yang terbaik untuk awak
Maafkan saya sebab sudah buat awak sedih.
Maafkan saya sebab  selalu menguris perasaan awak
Maafkan saya sebab tidak tahu untuk menilai diri awak
Maafkan saya jika saya telah membuat awak menangis dengan perangai saya
Maafkan saya sebab buat awak kecil hati awak
Maafkan saya sebab awak terlalu baik dengan saya walaupun saya selalu sakitkan hati awak

Awak, maafkan saya sekali lagi
Ingatlah yang saya takkan pernah benci awak
Tak pernah sedikit pun untuk berdendam dengan awak
Saya tak pernah lupa doakan kebahagiaan awak
Terima kasih untuk semuanya awak
Untuk suka dan duka ini



Awak, maakan saya sebab mencintai awak
Saya minta maaf sebab menyayangi awak
Saya minta maaf sebab merindui awak
Saya minta maaf jika saya tidak layak menjadi teman hidup awak
Semoga dengan apa yang terjadi ini akan mendewasakan kita


Awak, maafkan saya ya.

Menyintai tidak semestinya memiliki :)

No comments: