Menyimpan dan Dilindungi

Im Superwoman !

Aku tidak kenal dia
Tetapi, Kuasa apa yang ada pada aku ?
Hingga dia menyibukkan dirinya untuk ambil tahu hal aku.

Hal aku, Hal aku.
Hal engkau, Bukan hal aku ~ Bukan hal aku ~

Eh ! Ternyanyi pula

Mengertilah walau aku tak ambil pusing pun sama ada kau mahu mengerti atau tidak.

Aku sedang melangkah jauh, bukan merangkak... Tetapi berlari.

Jadi, aku mohon... Jauhkan diri kau yang
" berbau " itu dari aku.

Kau tidak pernah aku alu-alukan.

Oh !
Bahagia itu semakin mendekat, dekat dan dekat.

Capai bahagia tak susah.
Capai kejayaan tak mudah.

Cuma, Pegang perkataan yang satu ini.

" Jangan Pernah Ada Perasaan Mengalah Dalam Diri. "

Petua azimat.

Sekian.

1 comment:

mR.aZril aIZat said...

Im superwomen..Pernah ku mengenali seseorg yg berkata2 akh superwomen..tidak kira apa pun berlaku aku superwoman..Sedih kecewa itu sebati dlm jiwannya..